JIMAT DENGAN SEKALI KLIK SAHAJA..

Tuesday, February 1, 2011

Cara kususkan badan secara tradisional

1-Sewaktu makan di gerai @ kat umah sebolh-bolhnye minum air yg dicampur dengan perahan asam limau xkira limau nipis @ kasturi @ purut @ lemon, ini kerana asid dlm limau boleh mengalakan  pembakaran lemak di badan kita..pesan jugak supaya gula dikurngkan..


2-Apabila mengambil makanan yang berempah..amalkan makan yg ada cili, biji sawi ini kerana bolh mencepatkan pembakaran kelori serta amalkan jugak penambahan lada hitam dalam masakan ini jugak dipercayai dapat memcepatkan proses penghadaman(kerap lah korng nantii g toilet)


3-Untuk psikologi pulak korng jgn selalu nak gatal2 g shoping complx aja nak timbang berat, ini kerana akan menjatuhkan semagat nak kuruskan badan yg telah sedia "berisi" tu...


4- Ini KHAS untuk para suami dan lelaki yg berperut BUNCIT:
iaitu ambil sedikit kapur makan dan sebiji limau purut yang telah di perah jusnya.kapur dan limau tadi dicampur dan digaul hingga sebati. Amalkan sapu disekeliling perut sebelum masuk tidur biarkan kering sehingga pagi. Kompon lepas 3minggu badan korng kalah ratu cantikkk..hahha..


5- Cara yg paling mudah dan menjimatkan kos ialah
hanya dengan 2biji perahan asam limau dan segelas air teh tanpa gula diminum bersama setiap pagi ini akan memcepatkan pembakaran lemak dan pelawasan makanan anda di dalam perut..hal ini jugak dapat menjadikan perut ada sentiasa kempis dan tidak buncit






                                                            ... SELAMAT MENCUBA...
                  

No comments:

Post a Comment